29 Mayıs 2010 Cumartesi

Evde foto çekimi..

Merhaba,


Bugün tüm aile toplandık. Sabahtan herkes yıkandı, paklandı, güzel güzel giyindi. Sonra eve kuaför Fatih abi ile Sevgi abla geldiler. Babaannem, halam ve annemin saçlarını güzelleştirdiler. Merakla bekliyordum, ne olacak derken, karnım acıktı ve annem bir güzel karnımı doyurdu, kapı çaldı yine. sanırım bugün kalabalık olacaktık :) Jasmin abla gelmiş. Bu ablayı gözüm bir yerden ısırıyor, ama... Ha bildim, doğumda da gelmişti. Elinde siyah garip bir cisim tutuyor ve click click ses çıkarıyor... Yine kapı çaldı. Bu sefer epum, ebem, teyzem ve Yağmur Ece ablam geldiler... Heyyy herkesler geldi. Bir tek Amcam ile Banu Abla yok... onların da işi varmış, amcam okula gitmiş, Banu ablam da işe... Derken teyzem beni giydirdi. Bu kıyafetleri hastaneden çıkarken de giymiştim. Şu üst baş değişimini hiç sevmiyorum... Oh be nihayet bitti. Ve annemin kucağına ben, etrafımda tüm aile, güle oynaya Jasmin' e bakıyoruz... Yine click click ses çıkarıyor bu abla... Fena değil, annem ve babam beni sallayarak rahatlatıyorlar, ben de tüm sevenlerimle poz vermekten memnun oluyorum.. Çekim boyunca annem, babam ve ben 3 kıyafet değiştik... Yakında o fotoları sizlerle de paylaşacağım. Doğumda çekilenleri getirmiş Jasmin ablam, bayıldı herkes... Bu arada annem de pek sulugöz olmuş, zırt pırt gözü doluyor...
Yoruldum artık, dinlenmem lazım. Mucuxxx

Ege Oyma

1 yorum:

  1. Gerçekten Ege 12 günlük bir bebek olarak çok iyi bir modeldi... Herkesle fotoğraf çektirdi ve yine de ortalığı çok ayağa kaldırmadı :)))

    canımız egemiz...

    YanıtlaSil