17 Aralık 2014 Çarşamba

Oğluma mektup

Bu hafta oğlum okulunda "haftanın çocuğu". Yarın için bizden Ege'ye bir mektup yazmamızı istediler. Bu iş tahmin edeceğiniz üzere bana düştü. Hem çok zor, hem çok kolay oldu... Bir sürü düşünce geçti aklımdan, ne yazsam ne anlatsam diye.. Bir de Ege' nin anlayacağı dilden olmalı... En sonunda fazla düzeltmeden, aşağıdaki satırlar döküldü tuşlardan.. Şimdi ben onu temize çekeceğim, yani el yazımla yazacağım :) Sizle de paylaşmak istedim... Burada da kayıtlı olsun... 

Canım oğlum,

Biraz önce uyudun... Bugün baban söz verdiği gibi sen uykuya dalarken yanındaydı. Ben de kahvemi aldım, sana keyifle bu mektubu yazıyorum.

Sana bu mektupta hayatımızdaki 4,5 yılını kısaca anlatmak istiyorum.

Bundan 6 yıl önce babanla birbirimizi çok sevdiğimiz için evlendik. Sonra birbirimizi o kadar çok sevdik ki bir çocuğumuzun olmasını istedik. Ve birtanem sen karnımda büyümeye başladın. Yeterince büyüdükten sonra 17 mayıs 2010 tarihinde aramıza katıldın. Sen bizim canımızdın, baban da ben de çok çok mutluyduk. Sen aramıza katıldığında tüm ailemiz yanımızdaydı. Herkes ailemize katılan minik Ege’ yi görmek, ailemizi kutlamak için geliyordu. Hayatımın en güzel günüydü. Sonra da hayatımın her günü seninle çok güzel oldu canım oğlum.

Bazen zor zamanlar da oldu...bebekken ağladın bazen, hiç susmayacaksın sandım.  bazen hastalandın, tüm gece uyumadık... Bazen kızdım sana, bazen yaptığın yaramazlıklara üzüldüm... Bazen şaşırttın bizi, yeni öğrendiğin davranışlarınla, bir cümlenle... Bazen seni izlerken gözlerim doldu, gururdan ve mutluluktan... Ve hep dedim ki; “ iyi ki anne olmuşum, iyi ki Ege benim oğlum olmuş.” Seni çok ama çok seviyorum birtanem.

Hayallerin var; bu aralar “ambulans şoförü” olmak istiyorsun. Sirenli bir araç kullanmak ve birilerine yardım etmek istiyorsun. Harika bir hayal bence... Belki büyüyünce başka birşey istersin. Ne olmak istersen iste yanında en büyük destekçin olacağım. Benim için önemli olan ne istiyorsan o işi yapman ve iyi bir şekilde yapman. Ve bunlardan da önemlisi mutlu olman...

Çok güzel düşüncelerin var. Biri iyi bir şey yaptığında “İyi ki var. Sağ olsun” diyorsun. Yardım eden insanları fark ediyorsun ve iyi ki varlar diyorsun. Kısacası insanlar senin için önemli ve duyarlı davranıyorsun. Umarım insanlık yönünü hep korursun.

Sana hep derim bilirsin, “kimseye kötü davranma, ama kimsenin de sana kötü davranmasına izin verme!” bunu hiç unutma Ege’ ciğim. Bunu benden çok duyacaksın.

Biz 3 kişilik bir aileyiz. Birbirimizi çok seviyoruz. Birini sevmek demek üzülsek de, kızsak da sevgimizin azalmaması demek. Sen bunu biliyorsun tatlım. Sen benim canım, birtanem, tatlım, balımsın. Sana kocaman sarılıyorum ve bir sürü kere öpüyorum...

Seni çok seven


Annen, Özlem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder