12 Aralık 2011 Pazartesi

Güzel bir hafta sonu

Merhaba,
Yorgun olarak başladım bu haftaya... Tempolu ama keyifli bir hafta sonu geçirdik. Temponun enerjisinden olsa gerek bir de dün gece uykum kaçmasın mı! Gece 2:30' a kadar döndüm, durdum. Çay, kahve açılmaya çalışıyorum...
Cuma günü en son yazın birlikte havuz keyfi yaptığımız arkadaşımız Ece Su ile buluştuk. Ece Su ile Ege uzun zamandır arkadaşlar :) Yaren ile ben hamilelik kursundan arkadaşız. Bir de Aslı' mız ve onun kızı Defne var. Onunla bir dahaki buluşmayı haftasonu ayarlayıp görüşeceğiz umarım. Ara ara görüşmeleri ve birbirleriyle iletişimleri hakkaten seyre değer :)) Önce hiç umurlarında olmadılar birbirlerinin. Sonra yanyana yandan yana bakarak oynamaya başladılar. Sonra birinin oynadığı diğerine kıymetli gelmeye başladı, ufak ufak paylaştılar. Birlikte yediler, oynadılar. Bizde Yaren ile çay içip sohbet ettik. Bunu daha sık yapmalıyız diyerek ağzımızda bir parmak bal tadı ile ayrıldık.
Cumartesi günü Soner' in işi vardı. Ben de oğlumu alıp karşıya annemlere geçtim. oğlum ilgiden gayet memnun keyfini çıkardı. Akşam baamız da geldi ,yemek yiyip hep beraber döndük.
Asıl Pazar günü değişikti. En önemli olayımız ise ilk konser etkinliğimize katılmış olmamızdı. Yeğenim Yağmur Ece' ni arkadaşı Elfida konservatuarda yarı zamanlı öğrenci. Çiğdem(teyzemiz) ile günü nasıl geçireceklerini konuşurken, Elfia' nın konseri var, gelsenize dedi. Biz de yürüyüşe çıkmıştık ve konser bizim mahalledeki kilisedeydi. Küçük yaştaki çocuklar keman, piyano çalacaklardı. Dedim şasımızı deneyelim, belki dururuz. Valla oğlum çok beğendi, ilgisini çok çekti. Hatta alkış bile tuttu :))) Büyüyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder