27 Temmuz 2010 Salı

Ebem & Egem

Bugün size hafta sonumuzu anlatacağım...
Bu foto benim için çok özel... Ailemizin en büyüğü, özel ve güzel insan büyük meleğim ebem ile ailemizin en küçüğü, canım, minnoş aşkım Ege' m aynı karede... Nasıl bir duygu bu, anlatmak zor... Çünkü ailede büyük olarak bir ebem kaldı... Ben biraz yavaş gidenleden olduğum için hep benim mutluluklarımı görebilir miyim endişesi yaşıyordu... Nişanladım, "düğünü inşallah görebilirim" dedi, "tabi ki göreceksin" dedim, ama ben de inşalaah dedim içimden... Hamile kaldım, "çocuğu inşallah görürüm" dedi... Çok şükür oğlumuzu, Ege' mizi gördü... Çok üzülürdüm göremezse idi. Maşallah bebekler de ebemi pek seviyorlar. Bizim ki göz göze muhabbete ebem ile... Burada ise ikisi de gerçekten uyuyorlar... Kimbilir ikisinin içinden de neler geçiyor. Ebe' ciğim inşallah daha nice karelerde bir çok mutluluğa şahit olursun. İNŞALLAHHH

Geçtiğimiz cumartesi ebeme iyi yolculuklar demeye gittik annemlere... Çünlü ebem bu hafta içi Antalya' ya kardeşini görmeye gidecek. Biraz buruk bir karşılaşma olacak sanırım. Çünkü Tayife ile aralarında çok özel bir bağ var. Onu çok özlüyor. Artık eskisi kadar sık görüşemiyorlar... Eeee ikisi de yaşlanıyorlar ve kendilerinin olmasa da birbirlerinin yaşlandıklarını görüyorlar :((

Annemlerde iken bii görmeye gelenler oldu. Başak ile Demir, Elfiye, Cem ziyaretçilerimizdi. bizim için büyük bir değişiklik oldu :)) Demir 1 yaşında kocaman olmuş... sürekli annesi "hayır" diyor :))) Bir homurdandı ki oğlan sormayın :))

Oradan Soner & Ege & ben caddebostan sahile gidip yürüyüş yaptık... Ege' nin ilk denizle tanışması oldu böylece... Sakin keyifli idi.. Taki acıkıncaya kadar. Sanki bir düğmeye basmışınız gibi, bir anda bastı yaygarayı, noluyor falan derken, bir bank bulup geçirdik önlüğümüzü üzerimize... Afiyet olsun minik aşkım :)) o gün biraz program aksadı ve 9:30 yerine 10:30' a doğru uyuduk...

Pazar günü evde ballkonda güzel bir kahvaltıdan sonra palladiuma gittik, bizim boyner ile yılan hikayesine dönen crocslar için... Benimkini başka yerden aldı aşkım da, elimizdeki hediye çeki le ona alma derdindeyiz. Palladium' daki de Boyner evde imiş, bir zahmet yazsalardı ya web'te... Boyner ile duygusal bağlarım koptu iyice... Neyse bahane oldu, gezdik. Oğlumuz da sakin etrafı seyretti, beslendi, uyudu... 5 kocaman saat keyifli vakit geçirdik sayesinde maşşallah... Biraz telaşla çabuk çabuk olsa da kocacığmla güzel bir yemek yedik karşılıklı...

Bu haftasonumuz farklı, güzel ve anlamlı idi bence...

1 yorum:

  1. Özlem cim bizde çok mutlu olduk sizi ve Ege'yi gördüğümüze, çok tatlı bir bebek...:))
    Benimkine gelince bir de hayır demediğimi düşün bak neler oluyor...:)))
    En kısa zamanda yine bekliyoruz...:)))

    YanıtlaSil